miercuri, 18 martie 2009

Castiga o manichiura spa la Lady French din Iasi


Participa la concurs pe www.universpa.com si lasa un comentariu. Poti castiga una din cele 5 manichiuri Spa puse la bataie de Lady French din Iasi, Moldova Mall et.3. Fii creativa si sincera, argumenteaza sau contraargumenteaza "Manichiura mea, cartea mea de vizita" si pleci acasa cu un voucher la sfarsitul saptamanii.
Succes!

Nu stiti ce e manichiura Spa? Intrati aici.

Un comentariu:

Anonim spunea...

buna,sunt foarte impresionata de ce se face la lady french.Eu nu am fost niciodata sa imi fac manichiura acolo,insa am o prietena care se duce si e foarte incantata si multumita de serviciile de acolo.Cica e foarte placut sa te duci acolo,fetele sunt de treaba,sunt foarte comunicative,din cate mi sa spus.Oare o fi asa de super?hmmmmmmmmm!imi plac modelele,sunt superbe,cred ca mi le.as lua la rand sa mi le fac dak as ajunge pe acolo!hmmmmmm