sâmbătă, 27 septembrie 2008

inca o zi frumoasa

ma gandeam ce ciudat se poate schimba totul in viata. am simtit asta de multe ori. prima data a fost anul trecut pe vremea asta, cand dupa o vara luuuunga de stat, incarcata cu plictiseala si iesiri haotice in oras, am primit un telefon si de a doua zi m-am trezit angajata....si de unde pana atunci statusem toate zilele degeaba si asteptam un telefon ca sa ies in oras... incet incet incepusem sa nu mai am timp nici macar sa raspund cand suna telefonul...de iesiri nici nu se mai punea problema...aparuse si al doilea job intre timp....si cu tot cu facultate unde nu prea mai ajungeam...aveam cam toata ziua ocupata...de dimineata de la ora 9 pana la 22 .....si in zilele proaste pana 24. acum din fericire lucrurile s-au schimbat in bine. dupa o perioada foarte proasta in viata mea si foarte agitata, incarcata cu evenimente care ma dadeau peste cap, cu griji, complexe, idei gresite...acum nu imi vine sa cred ca totul e atat de linistit. am mai scris pe tema asta...si am sa insist pana am sa realizez ca toate astea mi se intampla chiar mie. in sfarsit am o viata linistita, fara nevoia acuta de a face ceva extraordinar in fiecare zi, fara sa ma simt singura desi sunt doar eu cu mine in mare majoritate a zilei....am invatat ca echilibrul trebuie sa vina din interiorul tau si lucrurile haotic facute nu iti ofera nici o satisfactie. Uneori e mai bine sa fii linistit , sa stai doar sa privesti, sa ai timp sa simti.....sa ti se para fiecare secunda atat de lunga, ca desi tu zambesti intr-o fractiune de secunda, sa simti ca zambetul tau dureaza minute intregi...sa simti cum fiecare muschi primeste impulsul fericirii si se transforma intr-un zambet de bucurie.

Niciun comentariu: