joi, 9 octombrie 2008

regrete...

ce am face daca regretele ar putea sa ucida? probabil unii dintre noi nici nu ar mai fii.e dureros sa iti para rau dupa ceva ce ai lasat in urma...cand credeai ca drumul pe care l-ai ales ar fi fost cel bun...si te trezesti intr-o buna zi si iti dai seama ca rau cu rau dar mai rau fara rau. imi pare rau pentru cei ce au regrete...mi se pare cel mai dureros lucru care se poate intampla in viata (inafara ca mor copii sau parinti). imi pre rau.....dar fiecare in viata are drmul lui, care bun sau rau trebuie urmat si orice drum si orice decizie facuta trebuie respectata si nu te poti abate de la ea.

Un comentariu:

Anonim spunea...

regretele...cuvinte lipsite de interes pentru unii,si totusi atat de grele...ce te-ai face fara ele?ai mai continua sa traiesti constient?ai mai continua sa-tu pui intrebari la fiecare pas facut?nuu....daca nu ai avea regrete....ai avea o viata anosta.fara ele am fi doar niste suflete goale de inteles.,...sa nu-ti para rau e mai grav decat sa stii si sa nu reactionezi...daca regretele ne-ar omori, n-am fi decat niste idioti in fata unei avalanse cutremuratoare...asta ne deosebste de oamenii care trec prin viata ca prin ploaie...ramai asa cum te stiu,cu regrete,cu sufletul cald...fara sa-ti para rau...