duminică, 21 iunie 2009

AM CHEF!!!!

UN SIR LUNG DE EVENIMENTE....prea multe pentru orice persoana simpla si speriata, petru mine, nu, mi se pare ca niciodata nu este de ajuns, ca pot sa suport orice si sunt mandra de mine. dupa cum spuneam in viata mea s-au succedat, pe un fir nevazut, evenimente care mai de care, unele fericite, unele mai putin, altele de-a dreptul chinuitoare. am invatat acum ce inseamna esecul, dar si cum este sa renasti din cenusa ca pasarea pheonix. m-a dat un pic peste cap faptul ca nu am imi dau licenta vara asta, am considerat ca voi ramane in urma, ca ma voi rupe de colegi, ca toate visele mele legate de cariera de procuror se vor risipi si nu voi realiza nimic in viata asta. am stat in casa, m-am odinhint caci aveam nevoie de asa ceva dupa un an greu....apoi am ascultat sfaturile prietenilor, a mamei...." sa fac tot ce nu am facut pana acum in toata viata mea". m-am trezit intr-o dimineatza cu chef sa realizez ceva, sa ma fac utila, nu sa stau sa ma gandesc cum ar fi fost daca... Am adunat atata revolta in suflet, incat uneori ma speriam ca de o gaura neagra...am hotarat sa transform revolta asta in puterea de a-mi indeplini si realiza toate pasiunile....caci asa cum spunea o persooana speciala in viata mea " IN VIATA AI DOAR DREPTUL SA TRAIESTI, IAR SCOPUL VIETII ESTE CREATIA".
De cateva zile am realizat cu oana un blog cu hainutze...aveam visul asta de mult dar niciodata nu am avut timp sau curajul sa il duc la indeplinire...probabil daca nu ar fi fost ea partea echilibrata a... nu ii pot spune afacere, pt ca nu este, este o pasiune, asa dar ....daca nu ar fi fost ea partea echilibrata a mici noatre pasiuni, probabil ca nu s-ar fi realizat. Ne puteti gasi pe http://wags44.blogspot.com/.
in rest.....ma reapuc de pictat sticle....deci daca va puteti lipsi de sticle, ma puteti contacta.
presimt ca vara va fi lunga.... dar ne vedem ca de obicei in vama dupa 1 august sau poate in trenul iasi-bucuresti, caci vor urma drumuri lungi de acum, in cautarea pasiunilor mele.
Ma gandeam zilele trecute si imi aminteam cum vorbeam cu un amic de al meu si ii spuneam ca langa mine vad oameni cu adevarat fericiti caci isi fac din pasiunile lor un mod de viata si ca nu fac nimic care sa nu le faca placere....acum pot spune tare SUNT FERICITA!!!!!!!!! am tot ce imi doresc, prieteni adevarati, parinti minunati, desi poate nu am stiut sa ii apreciez intotdeuna, si nu in ultimul rand pe sora mea, care mai nou ma sustine si imi da curaj in tot ce fac...

Un comentariu:

Unknown spunea...

mereu voi fi alaturi de tine si te voi sustine....no matter what!