vineri, 26 iunie 2009

michael jackson a fost....acum este o legenda



m-am trezit dimineatza la 7.30....si am deschis televizorul....pe relaitatea tv erau multe imagini cu michael jackson...stiam ca nu e ziua lui azi, dar nici nu m-am gandit la o posibila moarte...apoi au anuntat moartea lui....nu mi-a venit sa cred.pacat....tot timpul cei care scriu istorie dispar, iar numele lor devine si mai valoros. mi-am amintit de cand eram mica....am fost fan inrait michael jackson...stiam cantece, bineinteles intr-o engleza stricata a unui copil de 7 ani, dar eram mandra ca aveam casete cu el. cine nu avea caseta cu michael era un ratat la mine la bloc. impreuna cu vecina mea nico ieseam la scara si faceam concurs cine stie cele mai multe cantece, incercam sa il imitam. nu stiam ce inseamna versurile lui dar imi placea al dracului de tare ritmul. am fost dezamagita sa aflu de la sora mea, care era fan queen, se intelege si de ce , fiind cu 7 ani mai mare ca mine, ca versurile lui michael nu erau prea profunde...mi-a spus ca queen canta despre realitate si viata, pe cand michael este un afemeiat si canta despre sex....SEX....ce cuvant, nici asta nu cred ca stiam ce inseamna, dar mi s-a parut f grav...am fost un pic dezamagita ...dar nu am renuntat niciodata la pasiunea mea.

in ultimii ani a fost denigrat, batjocorit si totusi a ramas unul dintre cele mai mari legende ale muzici in general si in special a celui pop...a fost primul negru alb si probabil si ultimul, a avut vesnic un suflet de copil si probabil un inceput de nebuie datorita copilariei chinuite....cu toate astea a fot mereu iubit de public si va ramane un model unic, atat din punct de vedere al timbrului vocal, al siluetei, al vestimentatiei si al dansului....

Un comentariu:

Unknown spunea...

Ai dezinformat cititorii. Nu ti-am spus niciodata ca Michael canta despre sex...nici ca e afemeiat. Poate confunzi persoanele...Slabiciune pentru Michael am avut si eu...doar ca neafisata. Nu cadra cu pasiunea pentru Freddie Mercury. Insa amploarea melodiilor, povestile din videoclipuri,senzualitatea, dansul acela ireal, vocea calda putin efeminata dar atat de speciala...vor ramane vesnic in amintirea mea.