sâmbătă, 12 septembrie 2009

Bucuresti...





Daca stii cum sa privesti, Bucurestiul are farmecul lui...e ca si cum ai vedea uratul frumos. Probabil, sunt una dintre putinele persoane carora le place Bucurestiul, sau mai bine sa rectific, anumite parti... Sunt vesnic indragostita de Lipscani si ma vad stand intr-o garsoniera boema, aranjata in stil anii 1900, cu tavan inalt, cu balcon care da la o strada veche si prafuita dar plina de charm. Ma vad seara citind in patul meu cu fata luminata de un felinar antic, care scartaie in strada la fiecare adiere a vantului. Sunt doar vise, care sper ca macar pentru o scurta perioada de timp sa devina realitate. Anul acesta am descoperit un alt Bucuresti, decat cel pe care il stiam eu, aglomerat, murdar, haotic, needucat, neslefuit...am descoperit si partile mai putin frumoase, dar raman la visele mele de pe Strada Lipscani...si asta este amintirea pe care vreau sa o pastez.

Niciun comentariu: