miercuri, 30 septembrie 2009

plictisita de voi....

e toamna...imi e lene. E o stare normala pentru vremea de afara.Imi beaua cafeaua linistita si in continuare imi e lene. E urat afara dar totusi as face o plimbare. Ma sufoca camera.Am chef sa ma plimb prin Piata Unirii si sa ma gandesc ca sunt in alt oras. Nu imi mai place Iasul... de fapt nu imi mai plac oamenii din Iasi... sau rectific, nu imi mai plac anumiti oameni din Iasi. Ma sufoca gandul ca sunt prea multi oameni si prea putine gesturi, pasiuni, stiluri muzicale, filme, facultati si nu ajung pentru toti. Nu ma refer la spatii, ci la idei. Mi se intampla frecvent sa incerc sa ascund ce fac de frica de a nu fi copiata. Nu sunt un fashion victim, icon si nici vreun inventator, poate nu fac nimic special si totusi unde ma misc dau cu nasul de oameni care cu disperare incearca sa copie... sa ma copie. Nu sufar de nici o manie si nici nu mi se pare. Am discutat asta cu mai multi oameni si chiar nu mi se mai pare. Am zis ca experienta din liceu a fost o pura intamplare, o copilarie a varstei, cand fetele se copie una pe alta...si deh, cand eram eu in liceu acum....vreo 5 ani nici nu existau prea multe "curente". Era agasant atunci, deci clar in zilele noastre e si mai penibil cand actualele prietene au in cap imaginea fostei... Partea cu vestientatia este comica si atat....dar ce te faci cand oamenii ajung sa iti "copie" serviciul, afacerea, pasiunile? Mie personal imi vine sa ma mut...m-as muta oriunde nu cunosc pe nimeni... sa iau totul de la zero...fara amintiri si fara oameni de care ma lovesc zilnic chiar daca nu si fizic. M-am saturat sa vad ca unii oameni inseamna ceva doar prin existenta altcuiva...ca tot ce inseamna ei se datoreaza altora...

in alta ordine de idei....am o frustrare.... trece prea repede timpul. am devenit obsedata de ideea asta...nu imi mai ajunge timpul.ma trezesc dimineatala 8.30, imi beau cafeaua, ma alint un pic cu pisica...verific mail-ul, raspund la mail-urile primite pe WAGS 44, merg la posta pun 2,3 colete, mai beau o cafea la oana si gata e pranzul...si ori trebuie sa plec la servici, ori ma indrept spre casa...unde de la ora 15-16 pana la 20 parca mai trece o ora si atat.Sunt singura care am problema asta? Am calculat...ziua mea parca are 3 ore...una dimineata, una dupa-amiaza si una noaptea. Nu mai am timp sa ma organizez. de 1 luna incerc sa fac chestionare pt scoala de soferi si am facut...1, da unu...pt ca nu am avut timp :)) E stupid si frustrant. Unde se duce timpul meu?

noutati...wags 44 a pregatit a doua colectie noua pe toamna asta...culori vii si texturi care parca tarnjesc dupa vara, combinatii indraznete si preturi accesibile.

data viitoare ne auzim cu ganduri mai optimiste :)

4 comentarii:

upseanu spunea...

eee
cred ca trebuie sa schimbi culoarea la par
sau poate sa tzi faci alta frizura

Georgia spunea...

hmmm...:)) crede-ma ca nu asta e solutia. nu am frustrari de genul :)). poate ar trebui sa isi faca un "permanent" anumite persoane....

Anonim spunea...

eu copiez
tu copiezi
el/ea copiaza ... etc

Georgia spunea...

iti multumesc pt lectia de gramatica, dar vezi tu la mine pe blog scriu cum imi suna mie bine, ok?