sâmbătă, 19 septembrie 2009

o zi...


dormeama atat de bine azi dimineata...un somn dulce pe care doresti sa il prelungesti cat mai mult, sa il savurezi si cand deschizi ochii mangaiati de razele soarelui sa ai un zambet cald.exact asa o dimineata era azi...soarele patrundea sfios prin perdea si dormeam atat de bine cu pisica cuibarita langa mine. dimineata perfecta...dar brusc ceva a stricat toata atmosfera...un zgomot puternic de usa de duba ce se tranteste a rupt tacerea...schelalait de caini, galagie, bufnete... de mult nu au mai calcat hingherii la mine in cartier...azi la ora 7 fix au poposit la mine pe strada...m-am trezit brusc, am mers glont la geam...cautau o catea cu pui sa o duca la padoc...vecinii mei "deosebiti" au facut reclamatie ca este o catea cu pui si fac galagie si nu pot dormi ziua...cine ma cunoaste stie ca as fi in stare sa bat pe cineva care face rau unui animalut. Uras meseria de hingher si uneori, desi nu ii cunosc, ii urasc si pe cei care o fac.Am incercat sa fiu indulgenta si sa ma gandesc ca si acei oameni trebuie sa puna o paine pe masa copiilor lor...Nu, nu merge scuza asta...Ma gandesc cum isi privesc copii mici tatii, stiind ca acestia "vaneaza" caini si le fac rau... de fapt nu asta ma intereseaza, ma intereseaza ca animalutele nevinovate sa nu sufere din cauza unor oameni fara suflet asa cum sunt vecinii mei, marea majoritate oameni care provin de la tara si care au crescut cu animale in preajma...acum deodata s-au orasenizat si au uitat de unde provin, brusc nu mai suporta animalele. De fapt pentru oamenii ca ei singurul animal acceptat este porcul. De ce oare? pe langa faptul ca il mananca pana crapa de Craciun sau la fiecare gratar...se si aseamana. Dimineata mea perfecta a fost spulberata dupa o cearta cu hingherii. Au plecat dupa 20 de minute bucurosi de captura lor. Nu am mai plans de foarte mult timp, dar azi nu m-am putut abtine, m-am simtit atat de neputincioasa... M-am bagat inapoi in pat si am incercat sa adorm...pisica se uita speriata la mine...i-am povestit si ei ce s-a intamplat ...uneori pare sa inteleaga tot ce ii spun, s-a intristat si s-a bagat inapoi in pat langa mine. Nu am avut stare, mi-am facut o cafea si m-am apucat de citit...incerc si acum sa imi scot din cap intamplarea de astazi... m-am retras cu gandurile mele si fac bijuterii...apropo bijuteriile facute de noi vor ajunge si in Germania, incepem sa ne extindem. :D Inchei prin a va ura zi mai frumoasa decat am avut eu pana acum, maine va fi mai bine.:)

Niciun comentariu: