vineri, 2 ianuarie 2009

penibil din nou

Zilele astea m-am simtit mai rau...asa ca am stat in pat si m-am uitat la televizor desi nu aveam la ce....asa se explica arsenalul de chestii penibile pe care le-am gasit....Intamplarea face ca tot pe Kanal D, tot la emisiunea Sueta cu bahmu, se manifesta aceeasi doza de penibil, tzraneala, prostie, incultura si mahala. Nu sunt un fan al emisiuni....doar ca in drum spre canalele Cinemax si Hbo care sunt pe 12 , respectiv 13...trec si pe Kanal D care e pe 11. asa...ca am lamurit s aspectul asta...sa va spun ce am mai gasit....invitatii de onoare Vali Vijelie si Andrian Caval (????? cine e asta nu stiu...probabil cei care asculta muzica lautareasca si manele deja mi-au facut o papusica voodoo si imi baga ace sa ma chinuie ca nu ii cunosc pe acesti Placido Domingo si Jose Careras ai manelelor). In fine , cei doi au cantat noua lor melodie care suna cam asa...am sa pun si melodia si versurile (pt cei ce nu suporta melodia...eu persona l nu suport sa o mai ascult odata)

sunt un barbat cu mult lipici (unde? la subtart sau intre colaceii de pe burta?)
si am priza mare la gagici
femeile le pun pe jar ( eu cred ca mai mult pe fuga...dar na crezi ce vrei)
cu faima mea de gagicar ( la dracu...ce am ratat...)

auzi ce porecla am sex simbol si gagicar (in lumea ta....la ce sotie cat casa ai)
nu am muschi dar arat bine (nu ai muschi si nici nu arati bine)
mor femeile de mine ( asta cum vine?pe tine? nasol atunci...dupa tine?...ar mai fi o sansa)

sunt un barbat fermecator
cum le place femeilor
cand ma lipesc pai ma lipesc (pai daca asuzi ca un porc...normal ca te lipesti)
si greu ma mai dezlipesc ( exista antiperspirant...sau nu ti-au mai ramas bani de la cat haur ai cumparat?)

auzi ce porecla am sex simbol si gagicar
nu am muschi dar arat bine
mor femeile de mine




Adrian Caval si Vali Vijelie - Sex simbol si gagicar *Belea*
Asculta mai multe audio Muzica »

Un comentariu:

Chris spunea...

nush ce sa spun...cred ca incepe sa-ti placa Kanal D...si mai ales de Bahmu :)))) cred ca ea devine idol la barbati..care este :)))
Cat despre Cas-caval asta :))) no comment...pe majoritatea ii cheama Adrian + inca ceva .. e un fel de cod ... local area code :)))