duminică, 18 ianuarie 2009

stergerea id-ului meu de messenger ....nu incercati asta acasa

nu inteleg cu ce ocazie am primit un mail cum ca cineva a solicitat stergerea id-ului meu de messenger...f interesant...probabil persoana in cauza nu stie ca titularul id-ului tb sa confirme ca doreste acest lucru. psihopat ( un el sau o ea) care esti si care nu ai viata personala si te freaca grija de mine nu mai incerca operatiunea asta data viitoare ca nu iti iese...si daca ma superi mult imi sterg singura id-ul si imi fac altul si nu ai sa mai ai tu ce face apoi. si sa stii ca daca nu exista mess...exista telefon..si daca nu exista telefon exista scrisori si altele...oricum ar fi nu ai reusesti niciodata sa ma opresti sa fac ceva...pt ca eu pot ajunge unde tu nici cu gandul nu indraznesti sa visezi...te-am pupat....

13 comentarii:

Anonim spunea...

...psihopati sunt multi pe fata pamantului....acum mai ramane o chestie...gandeste'te daca persoanele la care te gandesti sunt cu adevarat asa cum ii numesti tu...sau daca crezi asta cu adevarat...pentru ca din cate am mai citit pe blogurile tale iti place sa faci afirmatii nefondate si de multe ori te contrazici singura :D fii mai atenta ;)

Georgia spunea...

nu am la ce sa fiu atenta....a ba da...la posibili psihopati :D data viitoare poti sa lasi un nume daca ai curaj

OanaBee spunea...

Doresc o pula-n cur tuturor anonimilor. Asta va doresc. Cu siguranta nu ai citit pe "blogurile" ei ca nu are 100 si ea e singura care poate sa stie daca informatiile sunt fondate sau nu, nu un anonim care asa o sa ramana pentru tot restul vietii lui mizerabile. DA. PSIHOPATI. Internati-va dreq din bun simt si lasati oamenii normali sa traiasca in liniste! Rapandulelor!

Anonim spunea...

...vai...ce dragut din partea voastra....mai ales ultima domnisoara... :D ...foarte elevata...se vede ca e din inalta societate...mda....ce sa zic....sincer imi e greata!!!

Georgia spunea...

daca te lasa curiozitatea ...poti parasi acest blog...evitam astfel si starile de greata

OanaBee spunea...

n-am de ce sa fiu elevata cu viermi imputiti. Vezi ca defectul asta cu trei puncte de suspensie iti este stiut. Si care e treaba? nu iti gasesti cuvintele?:))Te rog sa ma ierti ca ti-am provocat greata, da poate de vina e rahatul pe care il mananci gratuit. Nu crezi? Hai nu te mai baga ca musca-n curu vacii (si acolo e rahat, deci sa intri cu gura inchisa) si ia-ti coaiele virtuale-n spinare. Da-i drumu de-aici.

Anonim spunea...

wau!!!ce dezbatere!!!banuiesc ca anonimul ati crezut ca sunt eu! he he! nice! imi pare bine ca v'ati gandit la mine!nu!pana azi dimineata nu am intrat pe blogul Georgianei. Oana, stiu ca te referi la mine in amandoua comentariile...pana una alta eu nu ti'am spus tie nici macar "da'te mai incolo" niciodata, nu ti'am adresat nici o vorba urata niciodata si nu am avut nimic cu tine.Acum nu stiu care e problema ta dar ceea ce s'a intamplat intre mine si Ge ramane intre mine si Ge, te rog mult de tot nu te baga unde nu ai treaba.Nici eu si nici Ge nu ne'am bagat in certurile tale cu Andrei.Ii multumesc mult anonimului(oricine ar fi el) pentru ca cu ajutorul lui am aflat si eu ce gandesti cu adevarat despre mine.Asta e primul si ultimul meu comment si imi cer scuze Georgiana daca am zis ceva care sa te fi lezat intr'un fel sau altul. semnat: VIERMELE :D (asta mi'a placut)

Anonim spunea...

Saltare!
Ce dezbateri...
Din cate stiu eu ce ai primit tu pe mail era o avertizare/informare precum ca cineva din lista ta de YM vrea sa stearga ID-ul tau din lista proprie si nicidecum sa-ti stearga tie ID-ul. Ai inteles tu cam aiurea...
Bafta all!

OanaBee spunea...

:)) Uite cum sta treaba, baietel. Ce s-a intamplat intre tine si Ge nu a mai ramas de mult intre tine si "Ge"( pentru tine domnisoara Georgiana de acum inainte), asa ca nu te mai pacali singur, ca esti profesor in spalatul rufelor in public (dovada pana unde ai ajuns si pe blogu asta). Asta unu la mana. Doi..:)) certurile dintre mine si andrei:)) (IN CARE NICI TU, NICI GE NU V-ATI BAGAT. de unde pana unde iti inchipui ca ai dreptul sa o bagi in aceeasi oala cu tine???) Nu mai pomeni despre relatia mea ca am sa ma infing in gatul tau si nu o sa ma mai dai jos nici cu pompierii.Raman la acelasi indemn. Da-i drumu!

Anonim spunea...

oofff.....doamne!!!cand am zis ca femeie e dracu' nu m'a crezut nimeni....asa ca "fetito" ia si iti vezi de treburile tale si nu te mai baga tu acolo unde nu ai treaba...ok? eu, unu te'am respectat intotdeauna si pe tine si pe Andrei dar se pare ca nu esti demna de respect(aici nu vorbeam de respectul meu fata de tine)...si inca o chestie stii cu ce te deosebesti de o mamaie de la tzara care sta si barfeste toata ziua si care baga intrigi???? Faptul ca ea sta pe marginea santului sau pe banca in fata portiii si tu stai pe scari la fundatie sau pe net...sincer sa fiu nu am chef sa ma cert cu o asa persoana, prefer sa ascult si sa vad de azi inainte ce va mai duce mintea...

Anonim spunea...

si inca o chestie Oana. daca vrei sa te certi cu mine sau daca vrei sa iti spui frustrarile in legatura cu mine te rog mult de tot trimite'mi un mail, blogul asta saracu nu are nici o vina si nu cred ca trebuie sa indure el asa ceva.....

OanaBee spunea...

Doamne, dar ce persoana importanta ai mai devenit!:)) Hai, nu te mai flata si nici nu ma mai plictisi ca aici e vba despre GE, nu despre tine. Si aici pun EU punct.

Georgia spunea...

lipseste si omul un pic si gaseste prapad in urma....nu mi-am cenzurat niciodata blogul...sunteti liber sa scrieti ce doriti...
cat despre tine "cata", informeaza-te si apoi da-ti cu parerea. ca sa stergi pe cineva din liste de mess exista optiunea delete...si apoi ignore list...si nu primesti instiintare ca te-a pus pe ignore. asta este un mail primit de la un programel de pe net in care cineva sau tu persona cere stergerea id-ului tau. eu personal nu am cerut sa imi sterg id-ul asa ca singura optiune a fost sa ceara altcineva acest lucru.