duminică, 25 ianuarie 2009

sunteti nebuni!!!


am citit azi o chestie...o porcarie...o minciuna..o impresie...o amintitre...un gand...totul era prost ...prost.. prost si neadevarat. acum stau si ma gandesc tu vezi ceva ce eu nu vad? voi oamenii aveti ceva in plus fata de mine sau am eu? eu vad lucruri care nu exista sau vedeti voi adevarata fata a oamenilor??? cine a inventat increderea? dc nu poti sa respiri daca nu ai incredere...incredere in tine, in mine, in cei din jur, in viitor, in destin. dc??? cateodata cand imi este inselata increderea ma gandesc ca as vrea sa fim toti roboti, sa fim la fel, sa fie totul previzibil, sa fim imuni, sa fim tari , sa fim de fier, sa fim programati. imi vine sa mai nchid intr-o cutie...sa fiu propria mea cutie...si sa stau acolo..sa hibernez, sa vindec, sa dorm, sa mor sa ma tragi de o mana si eu sa fiu blocata acolo, sa vrei sa intri langa mine si sa ma prefac ca nu mai e loc. de fiecare data e invers...primesc in cutia mea....si la ce bun?

totusi....dc am ajuns eu sa fiu sceptica?...eu nu eram asa. nu am fost niciodata speriata de nimic... dc am ajuns sa imi fie frica? dc nu ne putem programa? dc nu puteam sa dam timpul ianpoi sa fim copii...dc nu stim ca daca te joci cu focul te arzi? dc ii credem pe cei de langa noi?

Niciun comentariu: