marți, 7 aprilie 2009

pierdem pentru a castiga

Cand dispare un rau sau cand se spulbera un blestem, cand incepi ceva nou sau cand pur si simplu o iei de la capat, in mentalitatea romanului trebuie sa se sparga ceva, fie ca se sparge o farfurie si spui "eh...sa mai spart un rau" sau cand sarbatoresti ceva si spargi sticla "sa uzi" un lucru nou. Cand ti se rupe un inel de pe deget si se sparge in 4 bucati fara nici un motiv ce inseamna? Cu fiecare zi pe care o traiesc mi se pare ca incep ceva nou...in urma mea totul mi se pare indepartat, niste amintiri care m-au marcat, care m-au schimbat, care m-au facut sa vad lumea altfel...dar care au ramas in urma, sunt doar o parte din mine si atat....e ca si cum nu ti-ai vedea o parte a corpului...stii ca e acolo dar nu o folosesti. Zilnic am ocazia ca cunosc oameni, sa invat ceva de la ei sau sa descopar ceva bun la prietenii mei si sa apreciez, dar in acelasi timp zilnic las ceva in urma mea, zilnic pot pierde ceva si pot castiga pe alta parte, zilnic pierdem oameni, prin simplul motiv ca ne indepartam, ca nu ne mai vorbim, sau pentru ca gresim. Zilnic vin si pleaca oameni din viata noastra,important este sa ii acceptam asa cum sunt si sa stim sa ii pastram. Un om este cu atat mai bogat cu cat are mai multi prieteni adevarati. Platesc un pret pentru orice fac. Pentru tot ce castigam platim un pret, castigam o persoana langa noi, platim cu pierderea unei alteia. totul se misca, totul evolueaza, nimic nu ramane ca la inceput. In fiecare zi uitam si in fiecare zi se intampla ceva nou care ne face sa pasim curiosi spre necunoscut...oricum ar fi, am invatat ca mai devreme sau mai tarziu totul se termina, si intotdeuna va incepe altceva care va compensa. Respir increzatoare, mana in mana cu linistea mea si ma bucur cand destinul ia decizii pentru mine, pentru ca stiu ca asa a vrut Dumnezeu.

Niciun comentariu: