sâmbătă, 11 aprilie 2009

rectificare

in urma unor neintelesuri datorate unor idei ale mele, tin sa precizez ca in postul anterior nu fac nici o referire la politica externa si nu imi dau cu parerea legat de acest aspect. nu ma refer la o unire cu republica moldova, ci doar subliniez faptul ca ceea ce fac tinerii de acolo este demn de admirat, ca lupta pentru libertate, si ca nu ar fi rau sa stie ca macar moral alti tineri din romania ( nu toti) le sunt alaturi moral ( repet MORAL ) si ca ii sustin. atat. nu mi-am dat cu parerea legat de voronin, relatia republica moldova-rusia, razboi modial, alegeri politice, gaz, uniune europeana, impactul dintre uniunea europeana si rusia, ideologii. nu am afirmat ca autoritatile romane ar trebui sa sprijine ce se intampla la chisinau, sau ca ar trebui sa starneasca si mai tare spiritele, ci doar ca idee ( noi oamenii, tinerii, studentii ) ar trebui sa susutinem initiativa celor de peste prut. in plus cine nu este de acord cu ce am scris este liber sa aiba alta idee, dar invatati sa folositi cuvintele in favoarea voastra si sa stiti ca ce da putere exprimarii este ideea, nu tonul pe care este rostita acea idee. acum sper ca s-a inteles.

Niciun comentariu: