joi, 13 noiembrie 2008

ai sa ajungi la patron!!! - cel mai crunt blestem

sunt sigura ca multi dintre noi am auzit aceasta expresie....in momentele cruciale din viata, cand trebuia sa dam examene de admitere si pierdeam vremea aiurea si li se parea parintilor ca nu invatam....pe vremea aia mi se parea totul atat de penibil....nu intelegeam care e faza....ce vor oamenii aia mari de la mine....ce treaba am eu cu patronul...ce treaba are patronul cu mine...??? nebuloasa totala... cred ca pe vremea aia ...prin clasa a 7a nici nu imi imaginam cum e sa ai 25 de ani si sa lucrezi...sa te trezesti dimineata si sa faci altceva decat sa te duci la scoala.... azi mi-am amintit de blestemul "ai sa ajungi la patron" si am inteles f bine ce vrea sa insemne.... Saptamana asta am facut promotie la tigarelete Camel intr-un magazin mic din zona garii, nu are importanta numele. am stat toata ziua in frig pentru ca desi nu sunt angajata acelui magazin am depins de mila patroanei....care din dorinta de a face economie isi tine angajatii in frig. pentru a atrage clienti in magazinul ei sta cu usa de la intrare deschisa cat e de mare. am rugat-o de 4 ori sa ma lase sa inchid usa si sa dau drumul la aeroterma si de fiecare data s-a facut ca nu ma aude....pana a venit seful meu care i-a spus ca saptamana viitoare nu se va mai face promotie in magazinul ei pentru ca e prea frig si sta si cu usa deschisa si nu sunt conditii pentru noi fetele. s-a schimbat la fata doamna....mai avea putin si incepea sa sufle sa se incalzeasca in magazin...m-a intrebat de 3 ori daca nu vreau vesta ei, iar vanzatoarele au inceput sa misune prin magazin sa deschida nu o aeroterma...ci 2. eu am noroc sa nu sunt agajata ei si plec si vin cand vreau in magazinul respectiv. imi e mila in schimb de bietele angajate care tremura de frig ca sa aiba bani in luna respectiva sa isi intretina familia.....
intradevar e naspa sa ajungi la mila patronului sa isi bata joc de tine pentru niste amarati de bani....uite pt asta am eu tot respectul pentru compania de tigari unde lucrez si pentru seful meu care cred ca e cel mai bun sef din lume.

Niciun comentariu: