duminică, 23 noiembrie 2008

zbor...

si nu ma poti prinde...m-am inaltat cu tine de mana...nu ne mai putea ajunge nimeni. erai langa mine si caldura mainii tale imi incalzea tot corpul.am inchis ochii ....lumina mi se prelingea pe corp...in par, apoi cobora unduindu-se pe gat, mai jos...mai jos...pe pielea moale si nu era nimeni in jurul nostru...ochii imi erau grei...nu as fi vrut sa ii mai deschid. totul ma ametea. sunetul imi facea corpul sa vibreze si simteam doar muzica cum patrunde si imi cuprinde spiritul...pluteam pe valul cald si orice as fi facut nu cadeam...ma uitam la tine si ochii tai imi dadeau incredere...ii inchideam iar pe ai mei si zburam incet...incet ...incet...incet...incet...m-ai intrebat unde suntem....era simplu acolo unde ne doream.puteam merge oriunde...puteam fi in toate locurile de odata...vama, kazantip, sankt petersburg sau moscova. auzeam freamatul respiratiei tale langa ureche si imi doream sa ma strangi tare...si sa nu imi dai drumul.mi-ai luat fata in mainile mari si iti simteam atingerea...m-ai mangaiat cu sufletul...