vineri, 14 noiembrie 2008

NU SUNT DIPLOMATA!!!

si ma bucur ca nu sunt asa....in viata asta nu suport 3 lucruri: sa ma comenteze cineva pe nedrept (sa foloseasca fara motiv cuvinte jognitoare la adresa mea), minciuna nesimtita (sa minti asa pe fata desi stiu care este adevarul) si nedreptatea ( un termen ce presupune o arie de intindere vasta). nu am pic de rabdare si de diplomatie atunci cand cineva este nedrept cu mine. tac, inghit, pe meoment, dar daca persisti in nesimtire sa te astepti sa ripostez. te caci in capul meu si astepti sa iti zambesc frumos...ei bine nu!!! asta nu se va intampla niciodata. ti le trantesc in fata indiferent ca esti un nimeni sau mare patron, afacerist, bisnitar sau orice ai fi tu. nimeni nu are dreptul sa se creada prea important....atat de important incat sa iti permiti orice. nu te suport iti spun...si daca faci ochii mari...holbati la mine iti explic ff scurt si de ce. din simplul motiv ca esti un/o nesimtit/a si nu am obligatia sa te suport. nu!!! nici in ruptul capului. stiu ca uneori am de pierdut ...caci in ziua de azi s-a inventat un nou sport, foarte agreat si placut de unii - pupatul in cur....sau datul limbilor. imi pare rau nu am antrenament pt asa ceva, deci las loc celor care se pricep. mi-a s-a mai spus "fii si tu mai diplomata". de obicei ma port cu oamenii asa cum se poarta si ei cu mine, si nu fac asta din ambtitie si datorita unei teorii de ale mele....."poarta-te cu cei din jurul tau asa cum vrei sa se poarte si altii cu tine". asadar, e simplu, daca te porti cu mine aiurea e din simplul motiv ca asa iti place tie sa se poarte si altii cu tine si cum as putea eu sa te privez de ceea ce iti place?esti un porc/scroafa care nu stie mai mult decat troaca lui...atunci eu te las in jegul propriu si imi vad frumusel de calea mea...v-am pupat.

Un comentariu:

OanaBee spunea...

tough day at work, huh?