duminică, 9 noiembrie 2008

conteaza....

mi-am dat seama pt a mia oara cat de mult conteaza prietenii in viata unui om... mi-am dat seama ca am cei mai minunati prieteni....genul de oameni care nu iti spun numai ce vrei sa auzi...chiar daca pe moment te deranjeaza, in toate vorbele lor gasesti ceva bun....ceva care are menirea sa te ajute, sa te invete....macar sa te ghideze spre ceva mai bun. de cateva zile am fost foarte trista....si ca de obicei am avut "mana de fier" langa mine...stiam ca ma pot baza pe ea, stiam ca va fi acolo, ca ma va asculta, ca macar va incerca sa ma ridice si a asa a fost...as vrea uneori sa nu fiu atat de capricioasa sau alintata pe cat par...si as vrea sa vada ca nu intotdeuna cand vorbesc peste ea o fac ca nu sunt atenta...as vrea sa stie ca nu fac toate astea pt ca nu o iubesc sau respect...si pt ca sunt aiurita. as vrea sa stie ca indiferent de ce va fi voi fi tot timpul acolo....pt ea.

Un comentariu:

OanaBee spunea...

si crezi ca ea o sa fie acolo pentru tine? Sa stii ca ai putea sa incerci sa mai diversifici meniul...nu prea ii lansezi provocari.;)