luni, 11 august 2008

blogul surorii mele..:)

citesc din cand in cand blogul surorii mele, uneori  rad de mor (mai ales la episoadele "ce mai cauta lumea pe google), alteori admir felul in care scrie si nu m-as mai satura sa citesc....azi am fost ff emotionata sa vad ca a scris despre mine...de cand eram mica si abia ma nascusem. habar nu aveam ca are o parere atat de buna despre mine (probabil ca trebuie sa treaca 22 de ani ca sa aflii..:)) ). m-a emotionat f tare ce a scris, caci singura amintie pe care credeam ca o are despre mine de cand eram mica este ca era sa ma scape de la balcon in incercarea ei de a ma arata copiilor de afara....si din cate am inteles nu i-ar fi parut prea rau :))) (sa nu te superi ca mai glumesc un pic...:P). in fine..asta e linkul catre blogul ei daca va intereseaza amanunte "fierbinti" de cand eram mica....http://ambra78.blogspot.com/
  P.S.:si data viitoare sa nu uiti sa povestesti cum am venit cu paduchi la serbare la tine si ii era rusine lu mama

Un comentariu:

Unknown spunea...

Se pare ca da, pentru unele chestii trebuie sa treaca 22 de ani ca sa le afli. iti vine sa crezi ca...mi-a rasarit o lacrima in coltul ochiului citind articolul tau de azi? Ideea e ca, dincolo de micile certuri zilnice (ar trebui sa le rarim totusi...) ramai sora mea orice ar fi!