marți, 26 august 2008

Spitale pline de durere

Mi-am schimbat parerea despre spitale...am ajuns astazi dintr-o pura intamplare (sau mai bine spus dintr-un ghinion) la spitalul Sf Spiridon si am fost uimita ca inca mai exista medici care se comporta frumos cu pacientii.Nu am fost de multe ori la spitale,iar datile cand am fost, cu exceptia cand mi-am rupt mana, medicii au fost mai mult decat primitori, nu au cerut bani, nu s-au rastit. Stau si ma gandesc cum ai putea sa fii rautacios sau sa repezi un om, pe a carei fata se citeste atata suferinta. Cat am stat astazi am vazut atatia oameni speriati, care inspirau durere, frica, oameni amarati, oropsiti de soarta, loviti...Ma gandeam cum e sa fii medic?...La un moment dat mi-am dorit sa devin si eu medic la urgente, gandindu-ma ca e un sentiment placut sa stii ca ai ajutat pe cel de langa tine, ca ai redat viata cuiva, cu pur si simplu printr-un comportament plin de optimism ai facut pe cineva sa zambeasca desi numai persoana aia stia ce este in sufletul ei. Azi mi-am dat seama ca nu as putea sa practic aceasta meserie (e si cam tarziu, caci mi-am ales deja drumul in viata) pentru ca toata durerea umana din jurul tau poate fi uneori coplesitoare.Iti dai seama ca problemele tale, pe care de cele mai multe ori ti le faci cu mana ta, sunt un nimic fata de suferinta altor oameni...e o lectie de viata care merita tinuta minte.

Niciun comentariu: