vineri, 22 august 2008

barbatii vazuti de femei

de cele mai multe ori cand cauti ceva  dai peste alt ceva, care eventual nu iti trebuie....ieri cautam  ceva...nu mai tin minte ce , probabil nu era prea important si am gasit o carticica pe care am primit-o cadou de ziua mea acum vreo 2 sau 3 ani... se numeste "Barbatii vazuti de femei" si am gasit niste chestii dragutze, cam feministe  pentru gustul meu (sunt scrise de niste femei trecute lejer peste 35 de ani...de asta multe se refera la chestini legate de casatorie, viata in comun) dar am sa postez cateva macar pentru amuzament.

"Cum iti dai seama ca un barbat are insomnie?Pai se tot trezeste la cateva zile."
"De cati barbati este nevoie pentru a schimba sulul de hartie igienica?Nu stim.Nu s-a intamplat niciodata!"
"Cum crede un barbat ca trebuie sa ajute la treburile casei? Ridicand picioarele ca sa poti da cu aspiratorul."
"Poti sa iti versi tot oful, toate furiile in prezenta lui, caci la un moment dat va scoate nasul din ziar si te va intreba candid: Ai spus ceva iubito?"
"Care este cea mai subtire carte din lume? Aceea cu titlul: Ce stiu barbatii despre femei." -asta mi s-a parut cea mai draguta....si vorba unei prietene "barbatii nu stiu nici macar ce vor ei, deci nici nu se pune problema ca stiu ce isi doresc femeile."
"Un gentleman este un vanator rabdator."
"Dupa ce au gradinarit, barbatii intra in casa sa se spele.Ocazie cu care umplu chiuveta de noroi, murdaresc sapunul,prosopul.Ti le lasa pe toate asa, ca dovada a muncii grele afectuate."
"UN barbat trebuie sa ajunga dictator ca sa se poata impune.O femeie trebuie doar sa te amane."
"Numai un barbat putea lansa ideea ca fericirea unei femei consta in a-i face intru-totul pe plac, barbatului."
"Unica perioada in care o femeie poate schimba un barbat este copilaria lui."
"Inainte de casatorie un barbat este in stare sa iti povesteasca o noapte intreaga; dupa casatorie adoarmeinainte sa poti spune ceva."
"Multi barbati ar fi plecat de acasa daca ar fi stiut sa isi faca valiza."
"Dumnezeu a dat femeilor intuitie si farmec.Bine dozata, combinatia  acestora poate incalci mintile oricarui barbat."

Sunt curioasa cum ar suna o carte cu titlul "Femeile vazute de femei"....acolo sageti de venin....

2 comentarii:

OanaBee spunea...

vrei sa incepem sa o scriem?:))

Georgia spunea...

sigur...cu ce capitol incepem...cel despre tarancile ambitioase, femeile sarmalutza, curve slinoase...mai zi ca nu mai am idei momentan.