miercuri, 27 august 2008

Ce mai fac iesenii intr-o zi plictisitoare de miercuri?

1.Discutii inteligente cu progeniturile lor: eram pe Cuza Voda astazi pe la 20, iar in fata mea, in dreptul magazinului Familia se plimba prin fata vitrinelor o familie tatal, mama (trecuti amandoi de 35 de ani,dintre care ea o doamna grasa foarte infipta) si copilul de 3-4 ani. La un moment dat mama isi trace copilul de mama si ii spune sec "Hai mai repede ca aici sunt porumbei si ne caca" la care copilul foarte ne vinovat intreaba: "Ne caca ...cum adica ne caca? Ma intreb eu acum cum poti sa ii spui unui copil asa ceva??? Intradevar este un cuvant normal, foarte uzual...dar totusi nu poti sa ii spui copilului tau asa.Eventual cand ajunge sa mearga la gradinita si iti vine intr-o zi acasa, dupa ce a invatat un cuvant mai mult sau mai putin obscecen sa te duci cu gura de un metru sa ii faci panarama educatoarei cum e posibil asa ceva.
2. Pariuri stupide: La cativa metri mai incolo, inca din timpul cat eu eram in fata magazinului Familia, pe trecerea de pietoni era un cuplu...un el si o ea cu fete de tocilari. El o tinea pe ea de mana si printr-o miscare de priponire in drum nu o lasa sa se deplaseze. Din cate mi-am putut da seama ambii erau subiectii unui pariu stupid sau a unei tactici boemo-romantice de cucerire.
3.Impuscatul porumbeilor cu pistol cu bile. Asta era activitatea unor copii de cam 5 ani in Piata Unirii, iar parintii lor erau foarte mandrii de inteligenta acestora.
4. Aruncarea cu chilotii de la geam. Asta am descoperit-o pe la 22.30 in fata blocului meu la scara vecina, unde trona o pereche de bikini negri cu ata in fund....intr-un loc unde nu sunt balcoane...deci nu aveau cum sa cada de la uscat. Am sa pun si o poza ca sa observati si voi.

Niciun comentariu: